שלום.אחי אבנר (רווק בן 28) התאבד לפני שנתיים וחצי. אני תמכתי בו כל השנים, בילדות, בצבא, כל הזמן. אחי השני ארז ( רוק בן 46 ) התמסטל בהודו במשך 15 שנה חזר להלוויה, ובתום השבעה בירר איפה אבנר עבד, נסע לשם, ולקח את משכורתו של אבנר. אין לי פרטים כי גם המקום עבודה, וגם ארז , לא משתפים פעולה. אני יכולה לתבוע אותו בבית- משפט לתביעות קטנות? או רק בביהש לעניני משפחה? כל אחד אומר משהו אחר. אני יודעת שלפי החוק ההורים הם היורשים בכלל אז איך נתנו לו את הכסף? תודה
בס"ד
ניתנה תשובה טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית. לא הצלחתי להבין אם את כבר מצויה בתוך הליך משפטי והאם את מיוצגת. יש דרכים להבטיח את שלום הילדים באמצעות צווים שונים. מוזמנת ליצטר עימי קשר טלפוני...
המשך תשובה