זומנתי לתחנת המשטרה בגלל ששכן שלי התלונן עלי שאני איימתי עליו הייתי שם כשעתיים לא הבאתי איתי עו"ד כי זה לא נכון והוא זה שמציק לי ומחפש אותי כל הזמן מאז לא קבלתי שום זימון או טלפון אז התקשרתי לתחנה ואמרו לי שהכל בסדר השאלה שלי האם בגלל שזומנתי לחקירה זה אומר שיש לי רישום פלילי?
איתן שלום,
במידה שנחקרת תחת אזהרה (כחשוד)-הרי שהדבר גורר רישום פלילי (רישום משטרתי פנימי).
בעניינך, רוב הסיכויים שהתיק נסגר מחוסר עניין לציבור.
לא ניתן לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה כל עוד אין תיעוד וידאו/אודיו של האירוע התומך בגרסתך כי לא איימת וכל עוד השכן אינו מתוודה בהקלטה (ויש להיזהר שלא להטרידו בנושא ע״מ שלא לעבור עבירה של ״הטרדת עד״) או בתצהיר כי שיקר. כלומר, סיכויים אפסיים.1
הרישום יימחק אוטומאטית בחלוף 7 שנים מהאירוע (כל עוד אין לחובתך הרשעות ולא ייפתחו כנגדך תיקים נוספים) ובמידה שתרצה-ניתן יהיה להגיש בקשה למחיקת הרישום בחלוף 5 שנים ממועד האירוע (ואוכל לסייע בכך).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גש, בחלוף כשבועיים-שלושה ממועד חקירתך, לכל תחנת משטרה עם ת.ז. ובקש להוציא גיליון רישום פלילי. סביר להניח שהתיק כבר יופיע כתיק סגור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לי שלום, במידה שנשפטת בתיק שציינת וחלפה תקופת ההתיישנות של ההרשעה (הדבר רשום בגיליון הרישום הפלילי שלך, אותו תוכלי לקבל בכל תחנת משטרה), הרי שהמשטרה לא תוכל לדווח לשגרירות ארה״ב על התיק, במידה שהשגרי...
המשך תשובה