סבתי מתה לפני כעשר שנים לאחר מותה הודיעה אחת האחיות שהיתה האפוטרופוסית כי קנתה את הדירה בעת שסבתי היתה חיה. כיום התגלגלו אלי מסמכים אשר על פניו נראה שהקניה לא נעשתה כדין האם אפשר לנסות ולתבוע את האחות שלא נהגה בתום לב במיוחד שמדובר בנכס יקר מאוד.
שלום צילה,
עקרונית, כן.
עם זאת, יש לבחון מספר פרמטרים ולקבל מידע נוסף.
כמובן שיש גם צורך לעיין במסמכים.
צרי עמי קשר טלפוני.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איל, עקרונית יש לפתוח חשבון אפוטרופסות ולהפריד את החשבונות. ישנם מקרים בהם הבנק מסכים לרישום החשבון המשותף כחשבון אפוטרופסות ומאפשר פעילות לצורך ההוצאות השוטפות. הערה בטאבו צריך לרשום, ללא קשר ל...
המשך תשובה