הי יש לי ולאחותי יפוי כוח בחשבון של אבי. אני עוברת בליך מסוים מסוים שאבי נתן את הסכמתו לסיע לי כספית. התשלומים הם בשלבים. חס וחלילה במידה , שיחלה ולא יהיה מסוגל לתפקד. האם יש לי יפוי כוח בחשבון ,וכיצד עלי להתנהל עם האחות?. תודה מראש

שלום דן, אין ברור משאלתך מה מהות התביעה האזרחית המדוברת? למשל, בענייני משפחה? נזיקית כלפי צד ג`? יש לכך השלכות לעניין ההכרח לקבלת הסכמת שני ההורים האפוטרופסים לפעולה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה