בהתאם להליך מינוי אפוטרופוס, יש להחתים את בני המשפחה מדרגה ראשונה של החסויה על טופס כתב ההסכמה למינוי אפוטרופוס. האם המונח "דרגה ראשונה" כוללת בתוכה גם הורים/אחרים חורגים או שמא מדובר בקשר דם בלבד?
ראי תשובתי הקודמת. העניין הוא תלוי נסיבות. אם קיימים קרובי דם או לא, מי נמצא בקשר עם החסוי וכו'. העיקר אינו הפורמליסטיקה של הטפסים אלא המצב בפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ורד, לא הבנתי משאלתך מי אמר לכם לגשת לאפוטרופוס הכללי ולצורך מה? צו המינוי מבית המשפט אמור להיות מספיק כלפי המוסדות הרפואיים שלהם נדרשת חתימתכם. מציע שתשלחי לי למייל את צו המינוי, ואז אוכל לתת...
המשך תשובה