לפני שנתיים קיבלתי מינוי קבוע לאבי רק על גוף בלבד לפני חודש ביקשתי גם על רכוש ואמנם אישרו לי עי פתיחת תיק נוסף עם מס חדש אבל רשום "מנוי קבוע רק על רכוש " מה אני אמור להבין שהמינוי על הגוף לא תקף?
שלום אדם,
המינוי לגוף תקף, ובנוסף הבקשה חמינוי לרכוש נדונה
בברכה,
עו"ד עידו7
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אנטולי, לצערי אין לי פתרונות קסם למצב המורכב שאתה מתאר. ניתן לעתים לאלץ אפוטרופוס לפעולה באמצעות בית המשפט. מוזמן לפנות טלפונית. בברכה, עו``ד עידו...
המשך תשובה