שלום רב לעורכי הדין. בתי הינה בת 14 והיא סובלת מ-PODNOS תפקוד גבוה. מדובר בהפרעה אשר מזכה אותה בקצבה והיא נמצאת בספקטרום האוטיסטי. מאיזה גיל אני יכול לבקש מינוי אפוטרופוס ואיך עושים זאת?
היות ובתך הינה קטינה, הרי שהאפוטרופוסים הטבעיים עליה (גופה ורכושה) הם אתה ואמה.
אם האפוטרופסות מתנהלת כשורה בינך ובין אם בתך וכל עוד אתם מעוניינים להמשיך לשמש כאפוטרופוסים על בתכם - הרי המועד להגשת בקשה למינוי אפוטרופוס יהיה כשבתך תגיע לגיל 18.
הרבה בריאות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לאה, מחד - אם יש ניצול לרעה מצד המטפלת של האפשרות לנעול את הדלת ולא לאפשר כניסה ללא סיבה ראויה, הרי שיש היגיון בדרישה. מאידך - ודאי שיש בכך משום פגיעה בצנעת הפרט. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה