אני אם לשני ילדים ומעוניינת להתגרש מבעלי, בעלי לא עובד וכל חשבונות הבית הם על שמי, ועל חשבוני כבר יותר מחודשיים, הגעתי למצב שבו אין לי אפשרות לשלם יותר דמי שכירות ואני רוצה לעבור לגור אצל הוריי, בעלי טוען שהוא נשאר בדירה והוא ישלם את השכירות, שאלתי היא, האם אני יכולה לעבור לבית הוריי לפני שפתחתי תיק ברבנות? אין לי אפשרות לשלם את חשבונות הבית
לעזיבת הבית משמעויות רציניות. את עלולה לאבד כתובה. אני מציע כי תתייעצי דחוף עם עורך דין. בברכה. עורך דין אבי גפן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כרמית שלום, כתובה ניתן לנהל רק בבית הדין הרבני. בבית הדין הרבני לא ניתן לקבל כפל זכויות (אלא במקרים מיוחדים). מאחר ואיזון משאבים הוגש לבית המשפט למשפחה, ניתן לנהל הליך כתובה ברבני, ולדרוש שם לקבל א...
המשך תשובה