שלום, כשאשתי ואני התגרשנו, בית הדין הרבני הגיע להחלטה שלא מוצאת חן בעיני וברצוני לערער עליה, האם יש פרוצדורה מיוחדת לערעור בבית דין רבני? תודה
שלום עידו. בהחלט ניתן לערער. לבית הדין הרבני הגדול בירושליים. תוכל לפנות אליינו להמשך יעוץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רווית שלום את יכולה לטעון טענות חדשות, רק שאם הצד השני יטען להרחבת חזית, אז בית הדין הגדול יכול שלא לקבל את הטענות החדשות. תרשמי אותן ותסבירי מדוע הן גם נרשמות כעת. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה