שלום, אני התגרשתי לפני שנים בבית דין, וכל חלוקת הרכוש והמשמורת והמזונות וגם הסדרי הראייה, הכל נקבע בבית הדין. בזמן האחרון הגרוש מחפף ולא מקיים את ההסדרים ופגע שילדות שלנו בנות 9 ו-11, האם אוכל לתבוע אותו על זה בבית הדין?
עלי לראות את ההחלטות. אנא צור קשר עם המשרד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דויד שלום רב, הליך אישור ההסכם ולאחר מכן הגירושין יכול להיות תוך זמן קצר מאוד של שבועיים עד חודש ימים. אין מה להתחיל בהליך הבירוקרטי, שכן אתה צריכים להגיע עם הסכם "סגור" מבחינתכם ואף להגיש אותו כבר ...
המשך תשובה