שלום, ברצוני לדעת האם בבית הדין הרבני יש העתק של הכתובה ? מה עושים אם איבדתי את הכתובה , האם צילום מהחתונה תקף במקרה כזה ? אודה לתשובתך.
לא סתם אומר הרב המחתן לכלה לשמור את הכתובה אצל אמה...
ככל שידוע לי אין העתק כתובה בבית הדין. אולם כדאי לבדוק במועצה הדתית בה נישאתם האם קיים העתק של הכתובה.
עו"ד עדי לנקרי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רוי שלום אם ישנה הסכמה, אזי בית הדין יכול ליתן לה תוקף. לא הבנתי את הכוונה "לשכנע את הבעל". יוני שמיל עו"ד...
המשך תשובה