שלום התחלנו הליך גירושין בהסכמה בעלי נמצא המון בחו"ל ולא יכול להופיע בדיונים האם מספיק שישלח את עורך דינו כמייצג ויגיע רק לתת לי את הגט? תודה לך,
שלום רב,
עליכם להגיש בקשה מוסכמת לביה"ד.בעקרון לא אמורה להיות בעיה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דפנה שלום, תנחומיי על מות אחותך. לגבי שאלתך, את יכולה בעצמך להתחיל הליך מול רשם הירושות והצוואות. לגבי בית הדין, באם הורייך בחיים, אזי הם ירשו מחצית מהעזבון. באם הורייך אינם בחייך, את תרשי מחצית מ...
המשך תשובה