שלום רב, אני אשה פרודה יותר מ-7 חודשים. הבנתי שעליי לדווח לביטוח לאומי ולמס הכנסה על כך. האם נכון? אם כן, איך עושים זאת, כלומר: אילו מסמכים עליי למלא / להגיש? רוב תודות
במידה והתחלתם הליכים תגישי את הבקשה לפתיחת ההליכים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, את יכולה לשלוח שליח שיחתים אותם עם אישור מסירה, ואז זה יזרז את התהליך. לגבי ביטוח לאומי, את יכולה להתחיל שם בתהליך. הם יבדקו את שכר שלך, ובדרך כלל לא מעבירים את מלוא המזונות שנפסקו ואז תצטר...
המשך תשובה