אחרי הסכם גירושים שבית הדין הרבני אישר, בעלי נתן את הגט. אבל הוא לא מקיים את ההסכם ולא מעביר לי את הכסף שנקבע בו. מה אני יכולה לעשות? לפנות לבית הדין?

שמרית שלום,
באפשרותך להגיש תביעה לביזיון בית הדין או פשוט לפתוח תיק בהוצאה לפועל על סכום הכסף.
יוני שמיל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב בהחלטה צריך להיות מצויין אם מדובר במזונות זמניים, ואם מדובר בפסק דין קבוע. ההחלטה הראשונה בדרך כלל הינה למזונות זמניים, גם אם מדובר במזונות עד גיל 18. כל עוד לא נסגר התיק אז גם לא נקבע דבר ...
המשך תשובה