שלום, אני הגשתי את תביעת הגירושין ברבני והבעל הגיש תביעת רכוש לפני כן. האם בקשה בהסכמה לגירושין יכולה לפגוע בסיכוי שלי לכתובה? בנסיבות שתוארו? ובכלל אם זוג מתגרש בהסכמה האם זה יפגע באשה לקבל את כתובתה? תודה

מיכל שלום,
אני מבין שהבעל הגיש תביעת רכוש בביהמ"ש למשפחה.
בקשה בהסכמה לגירושין לא יכולה לפגוע בסיכוי שלך לכתובה, מאחר ובית הדין בודק בגלל מי אתם נפרדים.
את צריכה להוכיח כי הבעל אשם בפרידה ובגירושין.
יוני שמיל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שמעון שלום לא רשמת פרטים אודות התביעה לכן איני יכול לייעץ לך בנושא. צריך לבדוק מהי עילת התביעה והאם ניתן להגיש בקשה לדחייה/סילוק/מעבר לרבני. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה