הילד הקטן שלנו בן 10 עבר תאונת דרכים כשהיינו נישואין. כעת לאחר הגירושין נקבע שהביטוח ישלם 10 אלף שח . האם ההורים צריכים ללקבלחצי חצי מסכום? האם האמא שהיא המשמורן צריכה לקבל את הכסף? האם ניתן לקזז סכום זה מהמזונות?

שרון שלום רב,
הכסף הינו של הקטין בלבד.
צריך לפתוח חשבון חיסכון לקטין, והוא לא של אחד ההורים ולא ניתן לקזז מהמזונות.
יוני שמיל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דורייה שלום רב, באם שני בני הזוג מסכימים להליך של שלום בית, אם יכולים לפנות לבית הדין בבקשה משותפת. באם רק צד אחד מעוניין בשלום בית, אז כבר עדיף להיות מיוצג על ידי עורך דין על מנת שלא לפגוע בזכויות....
המשך תשובה