לפני כ12 שנה נסחטתי באיומים ואולצתי להעביר סכום של 30 אלף דולר לחשבון בישראל. זו היתה העברה יחידה וחד פעמית אל בעל החשבון הזה, כלומר, לא היו בינינו יחסי מסחר קבועים או סיבה אחרת לשלם לו סכום כזה. האם אוכל לתבוע את הסכום חזרה, גם לאחר תקופה כה ארוכה, ובהסתמך על ההעברה הבנקאית?
בוקו , שלום רב
למרבה הצער , לא תוכל לתבוע. חלה התיישנות על המקרה ( מעל 7 שנים מאז שנודעו לו נסיבות המקרה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנצי שלום רב, בשביל להבין אם יש אפשרות לבקשה של עיקול בטרם מסירת אזהרה, צריך לבחון את הסיבות שגרמו לך לחשוש ואם יש ממצאים שיכולים לחזק את החששות שלך. במידה ויש סימנים המראים כי החייב מתכוון להבר...
המשך תשובה