שלום הדירה מושכרת כבר 4 שנים לזוג שכל שנה אנו מחדשים את החוזה השנה לאחר 4 חודשים בהתראה של חודש החליטו לעזוב את הדירה ולבטל את השיקים של השכירות האם מותר להם לבטל את השיקים של השכירות בלי הודעה כאשר בחוזה כתוב במפורש שצריך למצוא דייר חלופי האם יש עילה לפנות לתביעות קטנות תודה
התשובה היא כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה