ישנם צ'קים אשר תקפים לחודשיים בלבד. ועניין התוקף רשום מאוד בקטן על גבי הצק- באופן שניתן לפספס את זה. האם ישנו חוק/ נוהל/ כלל וכו המחייבים את מי שנותן צ'ק כזה, להאיר את עיני המוטב (הרשום בצק) לכך שתקפותו הינה לחודשיים בלבד? תודה
אבי , שלום רב
איני מכיר נוהל או חוק כזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, במקרה שציינת, כאשר יש הסכם חתום ו/או חשבונית אחת לפחות משולמת, ניתן לפנות להליך של תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל או הגשת תביעה קטנה. בתביעה על סכום קצוב יש חובה לשלוח לחייב מכתב ...
המשך תשובה