שלום. לפני שנה עשיתי עסקה אם חברה שמשדרת ערוצי טלוויזיה דרך אינטרנט. אחי שבוע ביטלתי. חייבו אותי על שנה שלמה ולא החזירו. פניתי לבית משפט וזכייתי בתביעה. אחרי זה יצרתי קשר אם חברה שישלמו לי החזר ופיצוי ולא קיבלתי תשובה. עכשיו אני צריך לפתוח תיק בהוצאה לפועל. רציתי עזרה איך אני עושה את זה.
ויקטור עניתי לך בטלפון כדלהלן:
פסק דין חתום
מילוי טופס בקשה לביצוע פסק דין כספי
אישור מסירה
פתיחת תיק בהוצאה לפועל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנצי שלום רב, בשביל להבין אם יש אפשרות לבקשה של עיקול בטרם מסירת אזהרה, צריך לבחון את הסיבות שגרמו לך לחשוש ואם יש ממצאים שיכולים לחזק את החששות שלך. במידה ויש סימנים המראים כי החייב מתכוון להבר...
המשך תשובה