שלום, היום קיבלתי תשובה לילית לגבי ערעור על דוחות חניה בסך 1600 ש"ח. כשדיברתי בטלפון עם נציגת השירות התגלה שיש לי חובות בסכום של מעל 7000 ש"ח! מה אפשר לעשות? האם ניתן לצמצם את הסכום ולהגיע להסדר?אשמח לכל תשובה בנושא. המון תודה מראש
תתקשר35592* תבקש מרכז קנסות והם ינחו אותך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה