שלום רב! רציתי לברר, סבתי, נולדה בראדון בשנת 1913, ועלתה לארץ בשנת 1935. ראדון היום נחשבת כעייריה (או יותר נכון כפר) בבלארוס, אך בשנים בהם סבתי נולדה וגדלה שם, המקום היה נחשב כפולין. סבתי לא שירתה בצבא. האם קמה זכאות לאזרחות פולנית?
שלום,
מתיאורך עולה כי ביום 19.01.1951 היתה סבתך בגירה ואזרחית ישראל. בנסיבות אלה איבדה את אזרחותה ועל כן העיסוק בסוגיית מקום הולדתה התייתר.
צר לי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, שאלתך כללית מדי. נרצה לקיים בירור מעמיק של עניינך הפולני הפרטני. תוכל ליצור עמי קשר שלם כך בלשונית הייעוץ האישי. תודה....
המשך תשובה