הי, סבתא שלי היא ילידת לידא עיירה הנמצאת כיום בבלארוס אבל היא עלתה ארצה ב1921. האם אני או אמי זכאים להוציא דרכון פולני? או בלארוסי?
שלום,
בהנחה שסבתך הייתה ביום 19.01.1951 בגירה ואזרחית ישראל הרי איבדה את אזרחותה הפולנית, ככל שהייתה לה כזו וממילא הצורך בביקה גיאוגרפית - הסטורית מתייתר.
עמך הסליחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שרי, בפנייתך חסרים פרטים מהותיים, כמו מתי נולדה סבתך ומתי עזבה את פולין לצמיתות. לכן לא ניתן להשיב על שאלתך כפי שנשאלה ואציע לך ליצור עמי קשר בייעוץ אישי. תודה...
המשך תשובה