שלום, סבתא רבה שלי מפולין , לסבי ולאבי אין אזרחות פולנית. אוכל אני להוציא אזרחות פולנית? דור רביעי?
אם הקשר היחיד שלך לפולין הוא היות הסבתא רבה שלך משם ואם היא ביום 19.01.1951 הייתה בגירה ואזרחית ישראל הרי איבדה את אזרחותה הפולנית.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יוסי, עניין האישור המנוסח כפי שתיארת עדין להיות נדון בבית המשפט האדמיניסטרטיבי בוורשה בסוף השבוע הזה. לכן נרצה להמתין עד אשר תוכרע הסוגיה העקרונית שם בטרם ניתן יהיה להשיב לך תשובה מושכלת. ...
המשך תשובה