שלום. אני יליד ריגה, 1961. בשנת 1971 הורי ואני עלינו לישראל. 1. האם אני יכול להוציא דרכון לטבי? לא קיימת איזו תקופת התיישנות? 2. ילדיי נולדו בארץ. מה לגביהם? האם הם יוכלו לקבל גם אזרחות לטבית? אם כן, הם יוכלו להגיש מסמכים רק אחרי שאני אקבל או במקביל אלי?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עמי, אשיב על שאלתך בשאלה, כמנהג יהודים טובים: האם שאלתך מבוססת על אישור צה"ל שקיבלת או על ידע אישי ולפיו אביך שירת בצה"ל לפני 19.01.1951? ענה על שאלה זו ואשיבך תשובה מושכלת. תודה. ...
המשך תשובה