סבי וסבתי נולדו בארץ ב1938 ו1940 אך משפחותיהם הגיעו מפולין וניתן להוכיח זאת, כלומר לא היו בגירים בשנת 1951. האם יש סיכוי לקבל בכל זאת דרכון פולני?
שלום יובל,
כדי להשיבך תשובה מושכלת יהי עליך לספק פרטים נוספים אודות הוריהם: מתי והיכן נולדו, מתי עלו, האם האבות שירתו בצה"ל לפני 19.01.1951 וכד'
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, לא הצלחתי להבין מדבריך האם האזרחות הפולנית של סבתך אושררה או שסבתך נולדה בפולין ומתוקף כך הייתה בעת ההיא אזרחית. הואל נא להבהיר את העניין למען אוכל להשיב תשובה מושכלת לשאלתך. תודה....
המשך תשובה