סבא וסבתא שלי נולדו בפולין , עברו את השואה ועלו לארץ אחרי המלחמה אך אינם עוד בחיים , כל משפחתם כמעט נספתה בשואה. כיצד אני מתחיל בתהליך קבלת אזרחות. בברכה, דור.
שלום דור,
בפנייתך חסרים פרטים מהותיים רבים. לשם הכוונתך לפעולות הנדרשות להתנעת התהליך בעניינך הייתי מציע לך ליצור עמי קשר בייעוץ אישי.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, אין חיה הנקראת "אזרחות פולנית אוטומטית". העובדה שנולדת בפולין אין בה כשלעצמה כדי להביא לאשרור אזרחותך. תודה....
המשך תשובה