אני נכד ליוצא לטביה, שעלה לארץ לאחר מלחמת העולם השנייה, שירת בצבא האדום, והגיע לארץ עם קום המדינה. האם אני/אבי זכאים לקבלת אזרחות לטבית והאם זה כרוך בוויתור על האזרחות הישראלית ללא יוצא מן הכלל. יש לציין שסבי נפטר לפני שנתיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אז ככה: לגבי נשים החוק ברור מאוד וקובע שאזרחית פולין שהיגרה ממנה והתאזרחה כבגירה במדינה אחרת עובר ליום 19.01.1951 איבדה במעשה זה את אזרחותה הפולנית ואדם איננו יכול, כמובן, להעביר לצאצאיו את מה שהוא עצ...
המשך תשובה