שלום, אני מנסה להתחיל בתהליך לאזרחות פולנית דרך שני סביי שעלו ארצה, כפי שהבנתי ובדקתי דרך הסבתות לא ניתן! באחרונה קיבלתי אישור מצה"ל המתעד כי סבי מצד אמי גוייס למילואים בתאריך 28/8/1950 שכאמור לא ניתן לעשות בו שימוש. שאלתי - האם ניתן לבצע את התהליך דרך סבא רבא מאחד הצדדים שלא עלו ארצה? ולכמה דורות ניתן להעביר את האזרחות? כל עזרה בנושא תתקבל בברכה, בתודה מראש, נעמה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יוני, מתיאורך עולה שבמועד הקובע 19.01.1951 הסבתא הייתה אשה, בגירה, ואזרחית ישראל ובנסיבות אלה היא איבדה באותו מועד את אזרחותה הפולנית וכידוע אדם אינו יכול להעביר לצאצאיו את אשר אבד לו עצמו. צר ...
המשך תשובה