שלום רב, גמרתי תהליך קבלת אזרחות לפני מספר שנים. האם אני חייב להתייצב אישית בשגרירות לצורך הוצאת דרכון או ניתן לביצוע על ידי גורם שלישי? תודה.
שלום חיים,
פולין מנפיקה כעת רק דרכונים ביומטריים ולכן ההתייצבות היא אישית.
אני מקווה כי חוץ מן ההחלטה המאשררת את אזרחותך בידיך גם מסמכים פולניים המשקפים את מעמדך האישי (תעודת לידה, נישואין וכיו"ב) שבלעדיהן לא תהיה זכאי להגיש את בקשתך לדרכון.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אבנר, לטביה מכירה בכפל זכאות עם ישראל למי שעזבו בין 17.06.1940 לבין 05.05.1990. מתיאורך עולה שהיות שעזבתם לאחר תאריך זה הרי הלטבים לא יסכימו לאשרר את אזרחותכם בהיותכם אזרחי ישראל. צר לי....
המשך תשובה