סבי וסבתי עלו מפולין בשנות השלושים וקיימים מסמכים המאשרים אזרחות פולנית. במכתב מקצין העיר עולה שסבי נרשם (אף כי כמובן לא שירת) בקצין העיר בנובמבר 1950. סבתי כמובן לא שירתה/נרשמה. האם יש סיכוי לאזרחות? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכאל, לשם הנפקת תעודת זהות פולנית תידרש להגיע לאחד מן המשרדים העירוניים בפולין ולהגיש שם בקשה לתעודת זהות. תהליך הטיפול יארך עד ששה שבועות ואז תתבקש להגיע לאותו משרד בשנית ולקבל את התעודה שהונ...
המשך תשובה