וכמו כן, בתעודת הנישואין של ההורים כתוב במפורש שנולדו בפולין. האם על סמך כל הנ"ל ניתן לדרוש אזרחות באופן אוטומטי, ללא צורך בכל ההליכים הארוכים והמייגעים ?
.png)
שלום,
אין חיה הנקראת "אזרחות פולנית אוטומטית". העובדה שנולדת בפולין אין בה כשלעצמה כדי להביא לאשרור אזרחותך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מתן, אם סבתך נולדה בקרקוב בשנת 1922 ועלתה ארצה אחרי המלחמה כי אז לכל הדעות במועד הקובע 19.01.1951 היא הייתה בגירה ואזרחית ישראל ובנסיבות אלה, בהיותה אשה, היא איבדה את אזרחותה הפולנית באותו מועד,...
המשך תשובה