שלום רב סבא של אשתי נולד בפולין, הגיע לישראל אחרי השואה ושירת בצה"ל בשנת 1950. הוא נפטר ואין לנו שום מסמך שקושר אותו לפולין. האם יש דרך להוציא אזרחות?
שלום יואב,
ראשית חכמה ארצה לדעת אם קביעתך שבאיש שירת בצה"ל בשנת 1950 מקורה במסמך צה"לי או לא.
ענה לי על זאת ואתייחס לשאר.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יואב, כל מה שקרה לאזרחות סבך הקרין אוטומטית על אזרחות בנו הקטין ולכן התשובה לשאלתך הראשונה שלילית. בעניין הערעור בפולין יכול ובעתיד הנראה לעניין תהיינה התפתחויות אולם אני מנוע מלהוסיף פרטים בענ...
המשך תשובה