שלום רב סבא של אשתי נולד בפולין, הגיע לישראל אחרי השואה ושירת בצה"ל בשנת 1950. הוא נפטר ואין לנו שום מסמך שקושר אותו לפולין. האם יש דרך להוציא אזרחות?
שלום יואב,
ראשית חכמה ארצה לדעת אם קביעתך שבאיש שירת בצה"ל בשנת 1950 מקורה במסמך צה"לי או לא.
ענה לי על זאת ואתייחס לשאר.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, במקרה שלך תצטרך את רישום לידת סבתך ו/או סבך, רישום נישואיהם, ורישומים כאלה ואחרים אודות הוריהם. כמו כן תזדקק לתעודות המסע שקיבלו סבך וסבתך בכדי לעזוב את פולין לצמיתות. אגב, גם אם נחתם ב...
המשך תשובה