לכבוד עורך הדין רון כהנא, סבי נולד בפולין בשנות העשרים. הוא עזב לאוסטרליה בשנת 1939, ושם נולד אבי ב-1942. (אימו, סבתי, הגיעה לאוסטרליה מפולין במהלך המלחמה (!), 1941.) הוריי עלו לארץ ב-1966. לכולנו אזרחות אוסטרלית וישראלית. האם אוכל לקבל אזרחות פולנית? האם יש הכרח כי אבי יקבל אזרחות כזו לפני שאוכל לקבלה בעצמי? תודה רבה על השירות המצוין!!!
השבתי לך בשיחתנו הטלפונית.
ממתין לדוא"ל ממך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יואב, לטביה אינה מכירה בכפל אזרחות עם ישראל למי שעזבו את לטביה לאחר קבלת עצמאותה המחודשת. משכך, הרי אם תרצה לאשרר כבנם של הוריך את אזרחותך הלטבית סביר להניח שהלטבים ירצו ללמוד ממך באילו צעדים...
המשך תשובה