לכבוד עורך הדין רון כהנא, סבי נולד בפולין בשנות העשרים. הוא עזב לאוסטרליה בשנת 1939, ושם נולד אבי ב-1942. (אימו, סבתי, הגיעה לאוסטרליה מפולין במהלך המלחמה (!), 1941.) הוריי עלו לארץ ב-1966. לכולנו אזרחות אוסטרלית וישראלית. האם אוכל לקבל אזרחות פולנית? האם יש הכרח כי אבי יקבל אזרחות כזו לפני שאוכל לקבלה בעצמי? תודה רבה על השירות המצוין!!!
השבתי לך בשיחתנו הטלפונית.
ממתין לדוא"ל ממך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דניאל, בהנחה שהסבתא התאזרחה בברית המועצות (או בכל מדינה אחרת) לפני 19.01.1951 אזי היא איבדה את אזרחותה הפולנית ולכן תיאורך אינו מעלה, לצערי, זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית. תודה....
המשך תשובה