סבי נולד בשנת 1893 ברודניק בפולין,עלה לארץ ב-1948. אבי עלה לארץ בן 15 ב-1949. שאלתי היא האם אני אני יכול להתחיל בתהליך קבלת אזרחות למרות שסבי נולד לפני 1901?
כתבתי לי כבר את אותם הדברים ודומים להם בפורום זה ביום 03.09.2011. עניתי לך ונהלנו חליפת מסרים בינינו. אתה מוזמן לעיין בפוסטים הקודמים שלך ובתשובות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יאיר, התשובה לשאלתך תצריך בירור נוסף. לשם כך אציע לך לפנות אלי בלשונית הייעוץ האישי. תודה....
המשך תשובה