שלום רון, סבי נולד בפולין. במלחמת העולם השנייה ברח לרוסיה וגוייס שם לצבא הרוסי בו שירת בין השנים 1943-1947. לאחר מכן חזר למקום לידתו בפולין - שם נולדה אימי, אך השטח כבר היה בשליטת רוסיה והיא בעלת תעודת לידה של בריה"מ. לאחר מכן עלו ארצה. האם אני (הנכד) יכול להוציא אזרחות או שבגלל שירותו של סבי בצבא הרוסי ומקום הולדתה של אימי אין טעם להתחיל ההליך? תודה מראש ליאור
.png)
שלום לך,
פנית אלי בייעוץ אישי ולכן אצור עמך קשר שם.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאיה, ראשית חכמה, ובלי קשר לשום דבר אחר, עלייך לבצע שינוי שם בפולין למען ניתן יהיה להנפיק לך עצמך דרכון ששמך בו זהה לשמך בדרכון הישראלי אחרת דרכונך הפולני חסר ערך. דרכונך הפולני אינו רלוונטי ...
המשך תשובה