סבי נולד בפולין בשנת 1913 וסבתי בשנת 1916 . פרטים אלו לקוחים מצילום תעודת הזהות . לדברי אבי שניהם עלו לארץ לפני 1951 ולא שרתו בצבא. האם ניתן על פי מסמכים אלו לשחזר פרטים נוספים כמו שנת עלייה והאם ניתן לקבל אזרחות. אודה לך על התייחסותך
לפי הפרטים שציינת הנך עומד לכאורה במבחן הזכאות.
ניתן, מן הסתם, לשחזר פרטים נוספים.
אם הנך מעונין בביצוע בדיקה פרטנית יותר אתה מוזמן לפנות אלי בלשונית "יעוץ אישי" או באמצעות הטלפון ונוכל לקדם את הענין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, עליך לקבוע תור במערכת במקוונת של השגרירות וכן למלא הטופס הקיים שם ולהדפיסו. כמו כן מומלץ כי תביא עמך לשגרירות את מסמכיך הפולניים. אגרת בקשת דרכון חדש עומדת כיום על 417 שקלים. התשלום במזומ...
המשך תשובה