סבתי נולדה בפולין. חיה בארץ, ללא דרכון פולני. כיצד אוכל אני (הנכד שלה) לקבל אזרחות פולנית ? האם תופס גם לאשתי ולילדיי ? האם גם אבי נדרש להוציא אזרחות פולנית על מנת שאני אקבל ?
כדי להשיבך עלי לדעת מתי נולדה סבתך ומתי עלתה ארצה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, במקרה שלך תצטרך את רישום לידת סבתך ו/או סבך, רישום נישואיהם, ורישומים כאלה ואחרים אודות הוריהם. כמו כן תזדקק לתעודות המסע שקיבלו סבך וסבתך בכדי לעזוב את פולין לצמיתות. אגב, גם אם נחתם ב...
המשך תשובה