שלום אני ילידת 1966 בריגה/ליטא הורי הגיע לשם אחרי מלחמת העולם השניה בערך ב 1941 (מבלרוס ואוקראינה) עלינו לארץ ישראל ב 1978 האם אני יכולה להוציא אזרחות ליטאית?
.png)
נדמה לי ששאלת כאן קודם. ריגה, אגב, היא בירת לטביה (ולא ליטא)...
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דביר, ראשית מזל טוב להולדת הבת. שנית התהליך יהיה תלת שלבי: בתחילה יהיה צורך לאשרר את אזרחות בתך, בהמשך יצטרכו לשעתק את רישום לידתה בישראל לתעודה פולנית ולבסוף ניתן יהיה לבקש מספר PESEL ודרכון...
המשך תשובה