שלום אני ילידת 1966 בריגה/ליטא הורי הגיע לשם אחרי מלחמת העולם השניה בערך ב 1941 (מבלרוס ואוקראינה) עלינו לארץ ישראל ב 1978 האם אני יכולה להוציא אזרחות ליטאית?
.png)
נדמה לי ששאלת כאן קודם. ריגה, אגב, היא בירת לטביה (ולא ליטא)...
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שחר, זה כבר כשלוש שנים שלא ניתן להתייחס לילידים של מי שאזרחותו אושררה כאזרחי פולין באופן אוטומטי, אלא יש להגיש בקשה עבור כל ילד בנפרד. אותם דברים אמורים ביחס לאחים ואחיות של מי שאזרחותו אושררה. ...
המשך תשובה