שלום רב, ברשותי מסמך רישמי של הרפובליקה הפולנית כי סבתי מצד אימי, הייתה אזרחית המדינה בשנת 1932 וכי עיסוקה היה "עצמאית"-ברשות המשפחה היתה מאפייה. המסמך אגב-מקורי. מה האפשרות שלי להוציא דרכון פולני?? תודה ירון פיינטוך
אם סבתך התאזרחה בארץ כבגירה לפני שנת 1951 כי אז לא תוכל להתחיל התהליך מטעם זה בלבד. בשנים ההן האזרחות עברה רק דרך גברים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, בפנייתך חסרים פרטים מהותיים ביחס לסבך ולאמך, למשל היכן נולדו ומתי ומתי עלו ארצה. ללא פרטים אלה לא ניתן יהיה להשיב על שאלתך. תודה....
המשך תשובה