סבתי נולדה בפןלין בעיירה טומשוב לובלינסקי,היא עלתה לארץ בשנות העשרים, לאימי אין דרכון פולני, האם אני זכאי? תודה :)
לפי חוק האזרחות של פולין אזרחית פולין אשר התאזרחה כבגירה בארץ אחרת לפני 19.01.1951 איבדה את אזרחותה הפולנית וממילא אינה יכולה להורישה לדורות הבאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מתן, אם סבתך נולדה בקרקוב בשנת 1922 ועלתה ארצה אחרי המלחמה כי אז לכל הדעות במועד הקובע 19.01.1951 היא הייתה בגירה ואזרחית ישראל ובנסיבות אלה, בהיותה אשה, היא איבדה את אזרחותה הפולנית באותו מועד,...
המשך תשובה