שלום רב: אבי נולד בפולין ב 1923 ועלה לארץ ב 1933 אני נולדתי בארץ ב 1960 האם אני זכאית לדרכון פולני? תודה
.png)
שלום נגה,
כיד להקים זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית יהיה צורך לברר מול צה"ל אם אביך שירת בו לפני 19.01.1951. זה בתור התחלה.
לפרטים נוספים ניתן לפנות אלי בלשונית היעוץ האישי.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איתן, אם הסבתא נולדה בוילנה בשנת 1923 הרי הייתה אזרחית פולין ולא ליטא. אם התאזרחה בבריה"מ לאחר המלחמה ולפני 19.01.1951 הרי איבדה את אזרחותה הפולנית במעשה זה. צר לי....
המשך תשובה