אם לאבי יש דרכון פולני מה ההליך שאני צריכה לעשות בכדי להוציא דרכון?
.png)
שלום ענת,
ראשית חכמה יהיה צורך לאשרר את אזרחותך הפולנית, בהמשך יהיה צריך לשעתק את מסמכי המעמד האישי שלך בישראל למסמכים פולניים, ורק אז תוכלי לבקש בשגרירות הנפקת דרכון פולני.
מקווה שהבהרתי את העניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רון, במקרה שתיארת אותו קטין היה בגיר במועד הקובע 19.01.1951. לכן ומשום כך קמה כאן זכאות לכאורית לאשרור אזרחות, בכפוף ליכולת ההוכחה. תודה...
המשך תשובה