הי, האם יש לי זכאות לדרכון במקרה הבא: סבתי ילידת פולין התגוררה בווארשה מרבית ימי חייה. הולידה את אבי שם, בגיל 20 הוא החליט לעלות ארצה, הכיר את אמי והוליד אותי בארץ אני יליד 1962, סבתי עלתה לארץ רק ב-1992 לעת זקנה ונפטרה זמן קצר לאחר מכן, האם אני זכאי לדרכון פולני כיוון שהייתה בפולין רוב שנות חייה?
.png)
שלום אורן,
עניינך מורכב וחסרים בסיפורך פרטים מהותיים.
תוכל לפנות אלי בייעוץ אישי לשם בירור מעמיק יותר של עניינך הפולני.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, מתיאורך עולה שביום 19.01.1951 סבתך הייתה בגירה ואזרחית ישראל ובנסיבות אלה היא איבדה במועד זה את אזרחותה הפולנית. לכן ומשום כך ספק אם תרצי בנסיבות אלה למצוא מסמכים אודותיה. תודה....
המשך תשובה