אני שואל זאת בשל אי זכאות בעבר
החידוש הגדול הוא האפשרות לשקם אזרחות שאבדה מחמת אזרוח של אזרחית פולין במדינה אחרת או בשל שירות בצבא זר לפני 19.01.1951. הבעיה היא שלרוב הלא זכאים זה לא יעזור שכן שיקום האזרחות תקף מיום ההכרזה ורק לגבי הפונה שאזרחותו אבדה וילדיו הקטינים.
כך שהאזרחות ששוקמה לפי החוק החדש אינה עוברת בירושה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מנחם, במקרה שלך הסבתא עלתה כקטינה והייתה קטינה גם ביום 19.01.1951. על כן אזרחותה נגזרת מאזרחות אביה ויידרשו פרטים נוספים שונים אודותיו, למשל התייחסות מצה"ל ביחס לשירותו בו לפני המועד הנקוב לע...
המשך תשובה