שלום, סבתא רבא שלי נולדה בבלרוס (לפל) Лепель בשנת 1901 ונפטרה גם בבלרוס בלפל ב1939. האם יש סיכוי לאזרחות פולנית? (אם רלוונטי - סבתא שלי נולדה גם בלפל בלרוס ב1936) תודה.
.png)
שלום מייקל,
תודה על פנייתך.
פנית אלי גם בייעוץ אישי ולכן אשיב לך בנפרד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אורן, מתיאורך עולה שסבתך היתה ביום 19.01.1951 בגירה ואזרחית ישראל. לפי הדין הפולני היא איבדה במועד זה את אזרחותה הפולנית בנסיבות שתוארו ולכן לא קמה לך, לצערי, זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנ...
המשך תשובה