אני בת לאבא שנולד בפולין ב 1950 להורים פולניים הם עלו ב 1950 ויש לו רק תעודת לידה שהוצאו בפולין בשנת 1969 הוא עדיין חי האם זה מספיק שאני יכולה להוציא דרכון פולני
.png)
שלום לך,
לא ניתן לאשרר אזרחות פולנית רק על סמך תעודת לידה ויידרשו מסמכים נוספים, המצייחסים להורי אביך, לרבות רישום נישואיהם, תעודת לידה של אבי אביך ועוד.
תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איתן, אם הסבתא נולדה בוילנה בשנת 1923 הרי הייתה אזרחית פולין ולא ליטא. אם התאזרחה בבריה"מ לאחר המלחמה ולפני 19.01.1951 הרי איבדה את אזרחותה הפולנית במעשה זה. צר לי....
המשך תשובה