שלום סבא רבא שלי, כאשר היה בן פחות מ-50 וסבתי הייתה עודה קטינה, קיבל מספר אישי מצהל ב-1950 ופטור ב-1952 הוא לא שירת בפועל בשום שלב. המסמך שהתקבל מקצינת פניות הציבור לא מאפשר להתקדם בתהליך. ראיתי בפורום פרסום בשנת 2023 שאומר שהעניין נמצא בדיון בבית המשפט. ברצוני לשאול האם נעשה איזשהו שינוי בנושא זה. תודה רבה
.png)
שלום איתי,
בימים עלה ממשלת פולין עסוקה בניסוח חוק אזרחות חדש שיתייחס גם לסוגיה שהעלית.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ליאור, כדי להבין אם קמה לך זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית תצטרך לספר לי אימתי בדיוק נולדה סבתך. תודה....
המשך תשובה