שלום רב בידי תעודת לידה מהעיר באוסק שבלטביה,אני בת 29 ועליתי לארץ ביחד עם הורי ב1990,אם מי אוכל להתייעץ האם מגיעה לי אזרחות/דרכון לטבית?? הרבה תודה
שלום,
לכאורה תוכלי ללהיות זכאית לאשרור אזרחותך בכפוף להתקיימות תנאים מסויימים.
ניתן פנות אלי בלשונית "יעוץ אישי" לשם בירור מעמיק של זכאותך.
תודה,
רון כהנא, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, ראשית לא ברור מתיאורך אם אמך עזבה את פולין לפני 19.01.1951 או אחרי מועד זה, והתשובה לשאלתך ביחס לאזרחות תלויה במידה רבה במידע זה. שנית, צריך לבדוק מה רשום בתעודת הנישואין של הורי אמך כ...
המשך תשובה