אני דור שני לשואה, אבי נולד בפולין בסטרי בשנת 1941. כיום זה נחשב אוקראינה. הוא נפטר ואין לי את תעודת הלידה שלו. האם אוכל לקבל אזרחות פולנית לדעתך? מה צריך לעשות בשביל זה? כמה זמן התהליך בערך עורך ובאיזה סכומים מדובר?
שלום לך,
שאלת שאלות טובות אך התשובה על כולן תחרוג ממסגרת הפורום. הייתי מציע, לכן, כי תפני אלי בלשונית "יעוץ אישי" לשם התייחסות פרטנית ומעמיקה לסוגיות שהעלית.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מוטי, מתיאורך עולה שאמך הייתה ביום 19.01.1951 בגירה ואזרחית ישראל ועל כן באותו מועד לכל המאוחר היא איבדה את את אזרחותה הפולנית בנסיבות אלה. אדם אינו יכול, כידוע, להעביר לצאצאיו את אשר הוא עצמו...
המשך תשובה